کاوش موضوع اقتصاد رسانه
صفحه اصلی
اقتصاد رسانه
اقتصاد رسانه (انگلیسی:Media economics) دربردارنده پرسشهای اقتصادی نظری و عملی اقتصادی ویژه انواع رسانهها است.
موضوع کار اقتصاد رسانه سیاستها و رویههای اقتصادی شرکتهای رسانهای از جمله روزنامهنگاری و صنعت خبر، تولید فیلم، برنامههای سرگرمی، چاپ، پخش، ارتباطات سیار، اینترنت، تبلیغات و روابط عمومی است. مقررات زدایی از رسانهها، مالکیت و تمرکز رسانهها، سهم بازار، حقوق مالکیت معنوی، راهبردهای اقتصادی رقابتی، اقتصاد شرکتها، مالیات رسانهها بخشی از اقتصاد را شامل میشوند.... بیشتر در ویکی پدیا